Exoticore
Het verhaal van een immigrant uit Burkina Faso en diens pogingen om te integreren in de samenleving in Noorwegen. Een ontroerend hedendaags verhaal over mensen die proberen hun plek op deze wereld te vinden. Een film over een buitenlander, over eenzaamheid en tijdelijke waanzin. Een donkere reis naar het hart van exotisme.