Met aandoenlijk eenvoudige middelen gemaakte animatiefilm. Gemaakt binnen de context van een workshop van het kunstcollectief Ruang Rupa over stedelijke ruimte. Over de onstuimige ontwikkeling van Jakarta, een stad die kan staan voor elke onstuimige stad. En geestig op een manier die eigen lijkt aan eenvoudige animatie, mits de eenvoud, zoals hier, ten volle wordt benut. (GjZ)