Even odd Even
De beelden die Barbara Doser creëert storten zichzelf altijd in hun eigen afgrond. Ze maakt videografisch werk dat helemaal niets te maken heeft met film. Wat we kunnen zien werd gegenereerd door gebruik te maken van de feedback-mechanismen van het technisch materiaal. Het akoestisch materiaal gaat helemaal op in de visuele stroom, zodat we beelden horen en geluiden zien.