Deze korte film is gebaseerd op het radiodrama Sorry, Wrong Number van de Amerikaanse schrijver Lucille Fletcher. Sokoerov schetst kort de achtergrond van het thrillerverhaal: de ziekte van de heldin, die bedlegerig is en wier enige vorm van communicatie met de buitenwereld bestaat uit haar telefoon - totdat een moordenaar haar conversaties onderbreekt... Sokoerov verwijderde alle dialogen en laat ons alleen met de heldin ('een levend skelet') die luistert naar een radio-uitzending van La traviata, inclusief alle smeekbedes voor genade en liefde van dien. De film is gemaakt in een stijl die de verdwenen harmonie van de oudheid nieuw leven in probeert te blazen. De film was destijds een studieproject van de VGIK-student S. Sidorov. Omdat Sokoerov op dat moment geen eigen project kon beginnen, greep hij deze mogelijkheid om te werken met beide handen aan. Het visuele ontwerp van de film is een voorbode van Sokoerovs latere experimenten: licht dat de ruimte modelleert, vervlakking van de kleuren en een samengaan van contrasterende materialen. (Alexandra Tuchinskaya)