De vergeten mens
Een compleet uit de hand gelopen documentaire waarin de regisseur haar gevecht met de bureaucratie weergeeft. Na 17 jaar wordt zij gedwongen haar huis te verlaten. Op een gegeven moment neemt ze zelfs een paard in huis omdat ze denkt dat er beter naar dieren wordt geluisterd. Een 'one woman show' van 'de vergeten mens'...