Das Lied ist aus
Documentairebeelden van Osijek (de woonplaats van de regisseur) tijdens de oorlog en een geluidsopname van M van Fritz Lang vormen samen een macabere schets van een stad die wordt geteisterd door irrationele machten en een onzichtbare moordenaar.