Dajang soembi: The Woman Who Is Married To a Dog
Inventieve en geestige variant op het idioom van de oude zwijgende film. Vooral het uitgesproken vormgegeven Das Kabinett des Doktor Caligari diende als bron van inspiratie en satire. Tegen een koloniale achtergrond ontvouwt zich, zoals de titel al aangeeft, een absurdistisch verhaal. Met lef en gevoel voor humor gemaakt. (GjZ)