Cellule 719
Er is nauwelijks beeld in deze film: af en toe zien we een glimp van water, maar verder is de film voornamelijk zwart. De teksten die in het grijs op het scherm verschijnen zijn afkomstig uit 'Ein brief Ulrike Meinhofs aus dem Toten Trakt', een brief die in 1972 werd geschreven door het RAF-lid Ulrike Meinhof, toen ze net gevangen gezet was.