Bouquets 26-27
Bouquets 26 en 27 vormen onderdeel van een reeks een-minuten films, die in de camera zijn gemonteerd tijdens het filmen van een waaier aan onderwerpen. Bouquet 26 werd midden tussen de dieren gefilmd op een kleine boerderij, La Terra de Mezo, op de heuvelterrassen van het Italiaanse Liguara. Bouquet 27 werd gedraaid in Haute- Garonne, Frankrijk, rond een macrobiotisch centrum in St. Gaudens en uitmondend op het platteland in het dorpje St. Béat.