Beast People
Beast People grommen en murmelen als zombies op een horroreiland. Bij de primitieve performances van deze noisers uit Michigan zal het publiek buiten zijn wil fysiek betrokken worden. Grote moeite werd gedaan om oude video-glitches op dvd te bewaren. Eindelijk een dvd met achteruitspeelfunctie en commentaar van dronken tienermeisjes!