Barong Brothers
Khavn is van alle markten thuis. Hier brengt hij een geïmproviseerde hommage aan de grote zwijgende slapstick-traditie. In het idioom van de stomme film, maar met de absurdistische humor van dada, voert hij twee broers op die zich kleden in de traditionele Filippijnse barong. Ze zijn op zoek naar twee verdwenen broers, maar staan feitelijk vooral elkaar naar het leven. En er passeren de nodige kleurrijke slapstick-figuranten het strijdtoneel. (GjZ)