At the Roadside
1992, Karabagh: een militair konvooi is bezig de burgerbevolking te evacueren die bestookt wordt met granaten. In een verlaten gebied doen de militairen een poging een oude man mee te krijgen, die weigert huis en haard te verlaten. De onbuigzame oude man - die in het Karabagh-dialect spreekt - wordt gespeeld door de uitmuntende acteur Rafael Jrbashian.