Alfred Deller – Portrait d'une voix
Een gesprek met, en optredens van, de grote Engelse countertenor Alfred Deller, een van de pioniers van de oude-muziekrevival. In 1948 richtte hij zijn eigen ensemble op: het legendarische Alfred Deller Consort. (KJ)