Abhaun!
In streng gecomponeerde zwartwitbeelden toont Abhaun! de jonge Oost-Duitse provinciaal Nico, die een baan wil gaan zoeken in West-Duitsland. Hij wacht op de bus. De film won de Jameson-award op het IKFF in Hamburg.