A Monument For The Invisible
Een suggestieve beschrijving van het stedelijke Helsinki, zoals ervaren door een blinde vrouw. De hoofdpersoon verkent het high tech-gedeelte van de stad, Ruoholahti, en de enorme Kamppi-bouwplaats. Aan de film werd meegeschreven door de blinde actrice en is verder gebaseerd op interviews met visueel gehandicapten.