1! sluit de reeks Pop Manifesto's af met een presentatie van honderd CD's die Tony Cokes in de periode tussen 1997 en 2002 het meest heeft gewaardeerd. Deze discografie van voornamelijk Duitse elektronische muziek wordt gecontrasteerd met fragmenten uit het Deleuze-essay van de muziekcriticus en filosoof Christoph Cox, over experimentele elektronica en over de grenzen van vormen en ideologische gedachten binnen de rockmuziekcultuur.