Two Minutes to Zero
Een experimentele misdaadfilm, gemakt in Klahrs typisch eigen collage-animatiestijl. De gebruikte beelden hebben hun oorsprong in de stripboeken uit de vroege jaren zestig gebaseerd op de destijds populaire tv-show '77 Sunset Strip'.