The Sorrow of Black Gold
Een indruk van de hardvochtige realiteit van zigeuner-'overlevers' in een dorp in de buurt van Boekarest, die een oliebron nabij een raffinaderij vinden en deze beginnen te gebruiken als brandstof voor verwarming. De plaatselijke politie grijpt in... Zonder commentaar volgt de camera de mensen van een afstand, begeleid door de muziek van de Roemeense zigeunerband Taraful din Clejani.