The Remote Controller
People Like Us sampelt en mixt bestaand beeld en geluid van zogenaamde Orphan Films, educatieve films uit het Prelinger Archief in San Francisco en New York. Het resultaat is een ironische kijk op de successen en mislukkingen in de geschiedenis van het experiment met lichamelijke en machinale interfaces in de twintigste eeuw.