The Boy From Mars
In de oorspronkelijke presentatie tijdens de recentste Biënale van Lyon werd deze betoverende film geflankeerd door enerzijds een reeks fluorescerende posters, (Fade to Black), anderzijds een aantal lichtobjecten, gemaakt in samenwerking met Jorge Pardo. De bijzonder atmosferische filmbeelden werden gedraaid in Thailand, op een locatie waar Parreno's collega Rirkrit Tiravanija een kunstenaars kolonie is begonnen.