Pulse of the City (Hartritme van de stad)
Een interdisciplinaire film waarin het hoofdpersonage ons meeneemt op een ritmische tocht door de stad Rotterdam. De danser leeft voor een bepaalde tijd in het ritme en het leven van uiteenlopende mensen. De Graaf combineert fictie en echte gebeurtenissen, waarin toevallige ontmoetingen ook een rol kunnen spelen.