Palace of the Winds
Een epische film over de Heilige Kleine Doos, de Radio. Een zeer lucide en contemplatieve, niet conventionele film die verschillende cinematografische benaderingen, van animatie en fictie tot gestileerde documentaire, combineert. De versnipperde narratieve vorm roept een reeds lang vergeten ervaring op, uit de tijd dat alleen de radio de wereld onderling verbond. De regisseur suggereert dat de radioluisteraar eigenlijk zichzelf zou willen horen en de kunstenaar hem slechts een substituut biedt voor het geluid dat hijzelf maakt. Een geluid dat hij graag zou beschermen als een bezit.