Manthrax
Manthrax ontstond uit het hermonteren van videobeelden van een bodybuildingcompetitie. Anno 1980 streden toenmalige beroemdheden als Frank Zane en Arnold Schwarzenegger om de titel Mr. Olympia. De filmmaker wilde eenvoudigweg de homo-erotische uitstraling van deze videobeelden en van dergelijke competities in het algemeen onderstrepen. Met de recente aanstelling van Schwarzenegger als 'governator' van Californië kreeg dit filmpje een onverwacht politieke dimensie.