Koportos
Mihály leeft in bittere armoede. Als zijn vrouw overlijdt wordt zijn dagelijks leven danig ontwricht. Een eervolle begrafenis wordt het enige doel in zijn leven. Met een mooie begrafenis wil Mihály het dorp -en eigenlijk de hele wereld -bewijzen dat hij het met zijn harde werk verdient om als gelijke behandeld te worden. Deze film, die bijna oogt als een documentaire, toont het leven van de Roma en hun relatie met de Hongaarse samenleving.