Kinder auf der Landstrasse
Geïnspireerd door het gelijknamige korte verhaal van Franz Kafka veranderde de filmmaker dit in een visueel en sensueel gedicht, met prachtige schilderachtige natuurscènes (opgenomen in het Poolse Bieszczady gebied), gedraaid in sepiakleuren, met plaatselijke, niet professionele acteurs die zichzelf spelen. De creatieve soundtrack versterkt het effect van de beelden.