"In situ"
Een van de meer experimentele films in het Lausanne schoolfilmprogramma, waarin beeld, geluid, muziek, gewone observaties en geënsceneerde situaties samengaan in een vreemde ervaring, in een aftands hotel met mysterieuze kostgangers.