_imovie_[one]: The Agony of Silence
Met haar groeiende archief van stedelijke beelden becommentarieert en interpreteert Els Opsomer de mondiale realiteit, die ze plaatst tegenover persoonlijke integriteit. Zo ook in deze videobrief die ze maakte met amateursoftware. In een persoonlijk verslag van een kort bezoek aan Palestina vertaalt ze de regels van een brief aan haar vrienden in uitgebreid bewerkte en gemonteerde foto's. Ze probeert hiermee haar machteloosheid te overstijgen.