Entre dos
Een tienjarige jongen ligt in een ziekenhuis in Mexico en zal sterven als er niet spoedig een orgaantransplantatie bij hem plaatsvindt. Maar er is geen geschikte donor te vinden¼ totdat zijn ouders het lot in eigen hand nemen en de meest onacceptabele oplossing kiezen om het leven van hun zoon te redden.