Dirty Girl
Fotofilm over de erotische fantasieën van een keurig getrouwde vrouw die droomt van een bestaan waarin ze naaktmodel, verleidster, prostituee en uiteindelijk moordenares van haar sullige echtgenoot had kunnen zijn.