Dajo
Rutger Prins is tien jaar, zegt hij tegen de camera, en hij heeft problemen met de minnaars van zijn moeder. Ze komen en gaan en proberen hem ondertussen om te kopen met cadeaus, die door Rutger worden begraven op een geheime plek in het bos. Maar die gewoonte wordt verstoord door de laatste aanwinst van zijn moeder. Hij geeft Rutger een hond.