Cirkel Lijn
Langlopende fotoserie van architect Fred Schoen over de afbraak, recht tegenover zijn eigen woning, van de Twentse Bank en de bouw van de Letterenfaculteit in Amsterdam. Het resultaat leidde uiteindelijk tot de enige film in zijn oeuvre. In nauwe samenwerking met Kees Hin gemaakt.