Buffer Zone
Gedurende vier nachten werden beelden en geluiden opgenomen op locaties waar illegale reizigers zich schuilhouden in de buurt van de haven van Calais in Frankrijk. Deze beelden en geluiden werden via internet doorgegeven en in 'real-time' geprojecteerd in het centrum van Folkestone in Engeland, de stad waar de illegalen arriveren als ze er uiteindelijk in slagen het Kanaal over te steken.