Along the road 5: no rush
In een aantal series observerende korte films toont Monster ons verschillende facetten van ons land en zijn bewoners. Deel vijf uit de serie Along the Road geeft door de vindingrijke cameravoering een andere kijk op het Hollandse landschap.