All-American Dinner
Laconieke satirische animatiefilm. Een zogenaamd onderzoek naar de samenstelling van een typisch Amerikaanse maaltijd. Typische Amerikaans blijkt afkomstig te zijn uit vele culturen en wordt in vele talen geschreven. Typisch Amerikaans bestaat misschien wel niet.