Alice in Wonderland or Who is Guy Debord?
Alice, ongelukkig met haar keurige bestaan in het Victoriaanse Engeland, reist door de tijd naar een periode die verdacht veel op de onze lijkt. Net als in de Disney-film ontmoet ze een ondeugend elitair theekransje, een uitgebluste hippievogel, rappende bloemen en een filosoferende kat. Uiteindelijk wordt ze opgeslokt door een muziekvideo. De enige hoop die ze heeft om deze vreemde wereld te begrijpen is Guy Debord, maar die moet ze wel eerst zien te vinden.