Twin Sisters
Na de dood van hun ouders groeien de tweelingzusjes Lotte en Anna gescheiden op. Hun zeer verschillende omstandigheden en de Tweede Wereldoorlog staan een hereniging in de weg. Vijftig jaar na hun laatste, pijnlijke ontmoeting probeert Anna nog één keer in contact te komen met haar tweelingzus.