Trilby
Een spel, eerder dan een verhaal, met personages die losjes gebaseerd zijn op de mysterieuze Trilby en Svengali. Een computergeanimeerde choreografie tussen abstracte vormen en expliciete lichaamstaal, vol symbolischesituaties, maar zonder eenduidige bedoeling.