The Stone Raft
Gebaseerd op de gelijknamige roman van de Portugese Nobelprijswinnaar José Saramago volgt Het stenen vlot de avonturen van een aantal 'uitverkorenen' die op zoek gaan naar de kloof die ontstaan is nadat een onverwachte aardbeving het Iberisch schiereiland los heeft gescheurd van Europa.