Stones in the Sky
Een hommage van een zoon aan zijn vader. Dertig jaar nadat de fameuze Braziliaanse filmmaker Glauber Rocha twee jaar in ballingschap in Cuba doorbracht, volgt zijn zoon diens sporen. STONES IN THE SKY bevat Glauber Rocha's films, zijn culturele en politieke manifesten, gesprekken met vrienden en bekenden. Het resultaat is een film met een verleidelijke beeldtaal en magische muzikaliteit, geheel in overeenstemming van Glaubers eis aan de Braziliaanse cinema om een eigen taal te ontwikkelen. De film slaat bovendien een brug naar een van de meest intrigerende periodes in de geschiedenis van de Latijns-Amerikaanse cinema.