Some Friends (Apart)
Een meditatieve en lyrische film over de vrienden van de filmmaker; tevens een film over kijken en hoe dat kijken de relatie vormgeeft met die mensen die we vrienden noemen. Een sfeervolle en - voor Dwoskins doen, zeker gezien zijn werk van de laatste jaren - zeer optimistische, luchtige en warme film. Some Friends (Apart) heeft veel van een home-movie, maar dan wel een home?movie van een filmmaker die gewapend is met een impertinente en immer onderzoekende camera.