Small Untold Secrets
Small Untold Secrets vertelt over kleine dingen waarover op het eerste gezicht niet veel te vertellen valt. De film neemt ons mee in de belevingswereld van de kleine, roodharige Terezka. Zij heeft een geheel eigen begrip van tijd en ziet de wereld om haar heen anders dan de meesten van ons. Small Untold Secrets is een prachtig gefotografeerd mysterieverhaal.