Paradise Crushed
De 'laatste' episode van Thorntons nimmer eindigende science fictionreeks Peggy and Fred in Hell beslaat onze geschiedenis van de industriële revolutie tot het einde der tijden. Het is een soort perpetuüm mobile, een zelfregulerende generatieve machine.