Outline
Om de vorm van alledaagse objecten te definiëren (varens, vorken, bloemen) werd de filmstrook ontrold op de vloer van het atelier en decoratief gestencild. Aan een tempo van 24 beelden per seconde lossen de objecten zich op in een filmische stortvlaag.