One Room Man - Kevin Coyne
Een experiment in de letterlijke zin van het woord. De legendarische Britse rock 'n roll muzikant Kevin Coyne hangt de theorie aan dat een enkel mens genoeg heeft aan één kamer om in te leven. Op verzoek van de filmmaker bracht Coyne een nacht in een kamer door waarbij hij permanent werd gefilmd. Coyne geeft zijn gedachten ten beste, improviseert op zijn gitaar en vecht tegen de slaap en de verveling; dit alles in uitgebeten zwart wit in beeld gebracht.