My Kingdom for a Lullaby # 4
Feedback, diverse geluidspectra en een live performance van 'visuele muziek' worden vertaald in digitale beelden in een ruime waaier aan audiovisuele vormen. Grote concentratie van de optische en akoestische zintuigen is vereist om de minimalistische kwaliteit van de film te ervaren.