Ballina Airport
De film toont de routinehandelingen die voorafgaan aan het opstijgen van een vliegtuig. In rustige beelden, door het hek heen gefilmd van buiten het vliegveld. Een kalme observatie (of toch een bespieding?) die zonder commentaar alle ruimte laat aan associaties. Bijvoorbeeld de gedachte dat er na 11 september 2001 anders wordt gekeken naar vliegtuigroutines. Ironisch is de verwijzing naar 11 september 2000, de dag van een grote antiglobalisten-demonstratie in Australië.