Bad Luck
Een inbreker krijgt tijdens een nachtelijke klus last van zijn maag. In paniek zoekt hij naar een toilet in het grote herenhuis. Ondertussen maakt hij met zijn gestuntel enkele familieleden wakker. In het donker vallen onbedoelde slachtoffers.