A Physical Ring
Ruw materiaal van een anonieme Finse fysicaproef werd gemonteerd tot een stuk kinetische fantasie. Een integraal onderdeel van het stuk is de betoverende geluidsband van Mika Vainio van de groep Pan Sonic.