War Conspiracy
In 1970, op het hoogtepunt van de Vietnam-oorlog, schreef Peter Dale Scott The War Conspiracy. Dit boek werd echter nooit uitgegeven, naar later bleek vanwege tegenwerking door de CIA. Het handelt over de doorslaggevende rol die de CIA en de oliemaatschappijen hebben gehad in de beslissing om de oorlog in Vietnam te laten escaleren. Nu, dertig jaar later, vraagt GNN Scott naar de mogelijke parallellen tussen Vietnam toen en de oorlog tegen het terrorisme nu.