Trinity
Trinity is een op grote schaal gedachte installatie die wordt voorbereid aan de ZKM (opleiding voor mediakunst) in Karlsruhe, die in zijn uiteindelijke vorm zal bestaan uit tien projectieschermen in een speciale architectonische ruimte. De hier getoonde samenvatting, een soort pre-view, bestaat uit een sampling van beelden voor een enkel scherm. Deze geconcentreerde keuze geeft een indruk van de schilderachtige kwaliteit van de beelden die ontstonden door een kort shot (van 1 minuut en 20 seconden) complex en veelvuldig te bewerken en te manipuleren via de geavanceerde computers in Karlsruhe. De uitdrukking schilderachtige kwaliteit kan hier vrij letterlijk worden genomen: de beelden zijn vaak zuiver abstract en vallen alleen nog maar te vergelijken met de befaamde werken van de historische abstracte expressionisten. Het voltooide totale werk zal in de herfst van 2002 in Karlsruhe te zien zijn.